Happy New Year! ♥

Tumblr_mfg8211b5q1s0xiq0o1_500_large

Buuuna!! Vroiam doar sa va spun: Happy New Year! Sper ca toate dorintele sa vi se implineasca si sa aveti un an cat mai imbelsugat si mai frumos.  Sa ramaneti sanatosi si bucurosi.

Un an nou fericit!

Ramane sa ne vedem la anu’ cu mult mai multe postari! Please, excusati-mi inactivitatea.

Oricum… in 2013 mi-am propus sa postez mai des si sper sa ma tin de cuvant :)).

A, da. Si le multumesc foarte mult tuturor celor care m-au vizitat, au comentat si s-au abonat. Toate au insemnat mult pentru mine si da..mersi. >:D<

Am decis sa fac si un top al cartilor pe care le-am citit in 2012. Nu e foarte accurate, dar merge.

1. The perks of being a wallflower – Stephen Cbosky 

2. Legile atractiei – Simone Elkeles

3. Jocurile foamei – Suzanne Collins

4. Spulbera-ma – Tahereh Mafi

5. Ultima vrajitoare din Transilvania – Anna Vary

That’s all, I guess. :D

Good-bye 2012 and Welcome 2013! Be good to me!

7 gânduri despre „Happy New Year! ♥

Lasă un răspuns

