Update…& Leapsa

Hey… Remeber me?Mdaaa, nu am mai postat de 3 saptamani! Stiu, stiu! Imi cer triliarde de scuze si sper ca ma veti ierta :o3. Dar.. dar, am avut un motiv intemeiat pentru care am lipsit, okay?!

A inceput scoala! Minunata si superba scoala. Clasa 8-a, sa fiu mai exacta.. si am intrat din nou in ritm, teste, teme cu carul,lectii lungi, unele interesante, altele de-a dreptu’ adormitoare, ascultarii,  profesori stresanti, note bune si note mai mult sau mai putin bune, sedinte cu parintii (oo, minunatele sedinte cu parintii .. si voi le adorati, asa-i?), colegi, prieteni, baieti, carti, pleoape grele .. we love them all, right?

Tumblr_lw7zi8nx7h1qiaqpmo1_500_large

Tumblr_m0t40hykaz1qiaqpmo1_500_large

Tumblr_lvy99cw3ce1r7dxu6o1_500_large

Tumblr_lklw69bahq1qjek0ao1_500_large

Sincer, nu stiu cand am sa mai postez pentru ca programul meu e destul de incarcat si nici macar timp de citit nu am, daramite de postat. So please excuse me, dar asta este, tre’ sa ma pun cu burta pe carte sa scot medie mare s-ajung la ce liceul vreau :D. In fine, azi postez o leapsa super-draguta, pe care am gasit-o pe blogul lui Rose, pentru ca nu stiu despre ce altceva sa scriu. So…

TOP 3 cele mai amuzante cărţi din această vară:
Insemnarile printesei de Meg Cabot (recitita)
Iubitul virtual de Kate Brian
Paranormal de Kiersten White
TOP 3 cărţi pe care nu le puteam lăsa jos din această vară:
Magazinul magic de jucarii de Angela Carter
Orasul Oaselor de Cassandra Clare
Chimie perfecta de Simone Elkeles
si…
Ultima vrajitoare din Transilvania .. sorry a trebuit sa o pun si p-asta :D
TOP 3 dezamăgiri:
Cercul Secret #1 – Ritualul de L.J. Smith
 Fior de Maggie Stiefvater (nu a fost o dezamgire totala, dar nici nu m-a prea incantat)
si…
Alta n-am gasit :-?
Bonus!! TOP 3 cărţi pe care ai fi vrut să le fi citit în vacanţă:
Simbolul pierdut de Dan Brown
Anna cu ochii verzi de Sveva Casati Modignani
Tapiseria de Henry H. Neff
***
Acum citesc „Scrisori de dragoste” de Mihail Drumes – carte care pana acum imi place si pe care o consider intr-adevar „geniala” :D – si „Misterioasa societate Benedict” de Trenton Lee Stewart – pe care am luat-o de la biblioteca scolii.. mare mi-a fost minunea cand am gasit-o, pentru ca de cand am vazut clipul asta am cautat-o ca nebuna. E de la Corint Junior, deci probabil n-o sa-mi „satisfaca” cerintele livresti, dar totusi…-
***
Paiii, cred ca am sa mai fac chestia cu „Playlist of the week”(ma rog, 3 weeks)” si ma duc..
One Direction- Live while we’re young  (daaa! iubiriciunile mele au scos o piesa noua :x :x)
 Lana del Rey – Ride  (Jesus, iubesc piesa asta)
will.i.am feat Eva Simons – This is love (nici macar nu prea imi place piesa, dar nah, am ascultat-o de atatea ori ca trebuia sa o pun :D)
„Today i don’t feel like doing anything… I just wanna lay in my bed” .. Mda, de-a-si putea :))
***
Va pup.. si ne vedem cand ne-om vedea :)
Oh, and …
WELCOME, OCTOBER!
16 gânduri despre „Update…& Leapsa

  1. Daaa, ai postat <3 În primul rând, mult succes la examene :* Pe ce profil vrei să mergi? Eu vreau pe mate-info, dar încă sper c-o să găsesc o portiţă la un profil care să nu aibă atâta… mate, dar să pot avea info intensiv, că pentru info mă căznesc atâta :D Şi mersii că ai preluat leapşa ღ

  2. Reason why I hate school: It’s not Hogwards:))
    Eu sincera nicidata nu imi fac toate temele daca stiu ca nu ma controleaza la o materie. Nu mi-am mai facut o tema la mate dintr-a 6a (si sunt a10a) :)))
    Things I say in school…alea si multe altele
    Iar la faza cu prietena e adevarat:))
    Bine,ai revenit si sper ca scoala sa nu te manance de tot ;)

    • Haha, as vrea si eu sa o mai „scald” din cand in cand, dar nu prea pot :)). Ne frige cam la toate materiile si la mate, temele nefacute rezulta un 3, deci prefer sa fiu cuminte :))
      Oricum, multumesc <3 .. Si eu sper :D

  3. Spor la citit şi la învăţat. Este un an greu acesta şi ai dreptate, trebuie să tragi tare. Totuşi, apropo de ceea ce ai zis despre şcoală – eu acum vin de la Salonul Editurilor Hunedorene – unde am cumpărat o carte care m-a amuzat teribil. Autorul ei, James Patterson, a prins în cartea „Generala, cei mai NAŞPA ani din viaţa mea” într-un mod extrem de amuzant problemele cu care ne-am confruntat în această perioadă (şi cu care alţii se confruntă încă). O să scriu mai multe despre carte după ce o citesc, dar primele tale rânduri m-au trimis instantaneu cu gândul la achiziţia făcută.

Lasă un răspuns

