Scuze, book haul & premiu

Hey .. Long time no see. :)

N-am mai postat de o saptamana juma’, cred… mi-a fost extrem de dor de blogosfera si chiar imi pare rau de absenta. Acum scriu din camera de hotel din Mamaia. Mdap.. am venit la maaaare :D. Pana acum m-am simtit super-duper bine, am capatat un strat subtirel de bronz si mi-am „imbunatatit” tehnica de inot (daca ce fac eu se poate numi inot :)) . Ieri, am fost la Kilipirim, for the first time in my life si mi-am cumparat o tona de carti pe care abia astept sa le citesc. O sa fac o postare in care am sa vi le arat, dar pana atunci am sa va arat cartile pe care mi le-am luat saptamana trecuta, de la librarie si dintr-o comanda mai veche de pe Elefantel ..

● Privilegiul de Zoey Dean, pe care mi-am luat-o impreuna cu revista Bravo

De la librarie:

● Iubitul virtual de Kate Brian, pe care am citit-o pe plaja, si ii voi face si o recenzie de indata ce voi avea timp. :)

● Ucenicul vraciului, Femeia in negru si primul volum din seria Eragon, pe care inca nu le-am citit, dar am auzit numai lucruri bune despre ele :D

Siii.. de pe Elefant mi-am luat:

● Magazinul magic de jucarii, pe care am citit-o tot pe plaja si care mi s-a parut absolut superba :x .. Nopti la circ si Sun Tzu era un biet mototol…

Iar, pe blogul CuddleWeather am castigat 4 semne de carte semnate de autoarea Anna Banks, care a scris Of Poseidon :)

Mda… mai stiti cand v-am spus aici ca voi posta si o poveste scrisa de mine. Ei bine .. am sa fac asta foarte curand si daca va place, poate am sa o pun pe Wattpad :)

Hmm … what else. Pai, acum cateva zile am primit un premiu de la Raisa si ii multumesc din tot sufletelul ca s-a gandit si la mine cand l-a „impartit” :*. Deci .. multumesc :). Acum, eu, habar n-am cui sa-l ofer mai departe pentru ca majoritatea l-ati primit, dar totusi il dau lui Drawwingwords, VanillaMiki, Nya, Sayuki, Dumbyd, Adry, Rose, Roxtao, Crista, Anna, Niahara si blogului de pe care aflu si eu noutatile in materie de K-pop :D.

Pai, habar n-am ce sa mai zic.. ma duc sa ma uit la ultimul episod din Boys over flowers, s-apoi am sa ma aranjez ca sa merg sa mananc :D.

Soo .. hugz >:D<

21 de gânduri despre „Scuze, book haul & premiu

  1. Abia astept sa citesti Ucenicul vraciului, Femeia in negru si primul volum din seria Eragon. Eu le-am citit pe toate si mi-au placut, asa ca sa imi spui te rog parerea ta despre ele. Spui ca Magazinul magic de jucarii e buna? O am si eu si trebuie sa o citesc cat mai curand

    • Nu te creeed net prost :-L scrisesem o adevărată poveste la comm şi el îmi publică doar 2 rânduri :-w…
      anyway povestea era:
      1.Distracţie plăcută la mareeeeee :*:*:*
      2. Mulţumesc enorm ptr premiu :*:* scuzele mele că nu ţi l-am dat şi eu, dar eram moartă când Raisa mi l-a dat şi mie.. :(
      3. Mor să citesc Privilegiul, dar nu-l am ptr că am ratat să mă milogesc la mami meu :))
      4. Mi-e dor de tineeeee :o3 <3 :*:*:*
      uh şi 5. Vreau vreau vreau să văd cum scriiiiiiiiiii <3 abia aştept povestea ta :*:*:*

      • Aww .. mersi. Chiar ieri am venit, o sa postez azi patanile :)).
        Cu pla pentru premiu si nu-i nimic :*
        Eu inca n-am citit Privilegiu, dar mama a spus ca e super draguta :D
        4. Si miee >:D< .. daca vrei putem sa vorbim si pe mess :). Id-ul meu e: ppm_js
        5. Mersii :* .. o sa postez zilele astea primul capitol <3. Sper ca n-o sa aruncati cu rosii si oua in mine :)))

  2. Imi place blogul tau! Din toate cartile astea am citit numai Iubitul Virtual, care a fost draguta… Se pare ca aveam cam aceleasi gusturi.
    Pai ce sa zic, DISTRACTIE PLACUTA, si multumesc pentru comentariu :).

Lasă un răspuns

