Leapsa Liebster si Premiu :)

Hey :)

Am revenit azi cu o leapsa si anume leapsa Liebster pe care am primit-o de la Patty, Adry si Dumby si le multumesc din suflet ca s-au gandit si la mine >:D<

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane care să nominalizeze acest tag (+link).
5. Mergi la pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tagul înapoi.

1. Numele meu e Patricia, dar ma mai cheama si Maria.

2. Prima data am vrut sa bloguiesc pe Blogspot, dar era prea complicat asa ca am trecut la WordPress. :D.

3. Singurul film de groaza pe care l-am vazut in intregime a fost „Woman in Black”. Nu am dormit bine 2 nopti.

4. As vrea sa ma fac avocata sau scriitoare :D.

5. De o vreme incoace imi este foarte frica de „A” din Pretty Little Liars.

6. Prima distopie pe care am citit-o a fost Gazda, cand aveam vreo 10-11 ani. Am adorat-o, dar nici macar nu stiam ca se numeste distopie :D

7. Sunt extrem de obsedata de Faber Castell :)

8. Ascult K-Pop! Yeah!

9. Am o feblete pentru jersee :)). Toamna, iarna, primavara, jerseele sunt un must-have pentru mine :D

10. M-am nascut deodata cu Eminescu: pe 15 ianuarie.

11. In momentele mele rele sunt foarte incapatanata si artagoasa.

Intrebarile de la Patty:

1. Care este ultima carte pe care ai citit-o?  Emma de Jane Austen.

2. Care este culoarea ta preferată?  Corai, turcoaz si crem.

3. Ce putere supranaturală ai vrea să ai?  Mi-ar placea sa… pot citi gandurile oamenilor :D

4. Pe care personaj din cărţi ai dori să îl cunoşti?  Pe Warner si Luna Lovegood.

5. Ai mai multă energie ziua sau noaptea?  Ziua, cred… desi mereu stau noaptea pana tarziu :D.

6. Care este desertul tău favorit?  Tiramisu.

7. Ce melodie ai ascultat ultima oară?  M-am uitat in istoric si se pare ca asta: Gym Class Heroes feat. Ryan Tedder- The Fighter

8. Romance sau thriller?  Romance :x

9. Ce i-ai spune lui Vlad Ţepeş în legătură cu mitul despre vampiri?  I-as spune ca datorita lui avem Academia Vampirilor … si Twilight :))

10. Ce zodie eşti?  Capricorn.

11. Scrie un film care ţi s-a părut mai bun decât cartea. Forrest Gump.

Intrebarile de la Adry:

1. Serialul preferat.  Pretty Little Liars, Modern Family si The Middle.

2. Personajul de desene preferat.  Daisy Duck ^.^
3. Animalul preferat.  Caine.
4. De ce se numeşte blogul tău aşa?  Nu stiu… cred ca ar fii dragut sa te cuibaresti in carti :D
5. Până la ce vârstă ai de gând să mai scrii pe blog?  Pana o sa am chef si inspiratie.
6. Ce faci după ce se termină o relaţie în care te-ai implicat mult ?  Mi-ar placea sa fac ca-n filmele siropoase: Sa stau in pat, bocind, mancand inghetata si uitandu-ma la The Notebook :))
7. Facebook sau real book?  Real Book.
8. Ce înseamnă pentru tine să fii la modă ?  Sa fii la moda inseamna sa te imbraci in haine care apartin stilului perioadei respective.
9. Dacă ai putea să pui un preţ pe momentele grele din viaţă, care ar fi acela ?  Habar n-am… Dar, nu unul foarte mare.
10. Dacă ai putea să te muţi într-un alt oraş care ar fi acela ?  Clar, New York :D
11. Ai vrea să ai parte de Prinţul din poveste- adicătelea dragoste-  sau o carieră de succes ?  Nu stiu.. intotdeauna mi-am dorit o cariera de succes, dar probabil ca l-as alege pe printisor .. si daca ar fii printisoru’ Harry, ar fii si mai bine :D.

Intreabrile de la Dumbyd:
1. Daca ar fi sa uitati complet ca ati citit o carte, care ar fi aceea? Altfel spus, ce carte detestati atat de mult incat sa vreti sa o stergeti complet din memorie?   Well… o carte pe care am detestat-o a fost „Curajul” de Holly Black. A fost absolut oribila. Adica.. cine naiba arunca o pisica pe sinele metroului? :(.. God. Oribila carte. Nu o recomand nimanui!

2. Ce alte genuri de carti mai cititi in afara de fantasy?  „Mandrie si Prejudecata” si „Portretul lui Dorian Gray” in ce gen intra? De epoca? Sau carti de referinta? In fine, citesc alea si mi-am planuit sa citesc si ceva contemporani :)
3. Ce obiceiuri ciudate aveti?  Muuulte.. si sincer nici nu prea vreau sa va spun :D.
4. Deserturi cu ciocolata sau fructe?  Deserturi cu ciocolata.. si hei! Nu ciocolata e cea care-ti da energie? :))
5. Daca ar fi sa recomanzi cuiva o carte, una singura, ce carte ar fi?  Ah, greu! Oscilez intre „Shatter me” de Tahereh Mafi si „Sa ucizi o pasare cantatoare” de Harper Lee.
6. Visati des? Daca da, care sunt cele mai frecvente?  Da, cred ca visez des, dar nu prea mai tin minte ce…
7. Cu tocuri sau fara tocuri?  Inca nu port tocuri, dar da, as alege tocurile :).
8. Care ar fi prima intrebare pe care mi-ai adresa-o daca m-ai intalni? (asta e de fapt pentru Paty, la Crista ar fi ridicol)  Pai, prima intrebare? Nu stiu.
Cred ca te-as lua la intrebari cu Harry Potter :))
9. Cea mai lunga carte citita?  Umm.. Gazda care e destul de groasa si Harry Potter 7.
10. Care e cel mai urat lucru pe care l-ai facut la nervi?  Mi-am descarcat nervii pe ai mei…
11. Ce urasti cel mai mult sa faci?  Urasc sa-mi fac ghiozdanul :)) .. as prefera sa fac exercitii suplimentare la mate =)).
Cam atat :D. O dau mai departe Nyei, lui VanillaMiki, lui Roxtao si Cristei. Cam toata lumea o are, dar daca cineva nu o are si si-o doreste, puteti considera ca o aveti de la mine :D
Si intrebarile:
1. Ce personaj dintr-o carte iti doresti sa fie real?
2. Ce carte ti se pare cea mai potrivita pentru o zi la plaja?
3. Ai vreo fobie?
4. Spune un lucru pe care ai incetat sa-l faci/ bei/mananci etc. pentru ca stii ca nu era sanatos.
5. Cat de lung iti este parul?
6. Ce ai prefera sa vezi? Un inger, un vampir sau un sucub?
7. Ce i-ai spune prima data?
8. Cate zile/luni mai sunt pana la ziua ta de nastere?
9. Ce carte ai putea sa citesti over and over again?
10. Locul tau preferat?
11. Ai putea sa te duci la o librarie si sa cumperi o carte „orbeste”?
Ps: Scuzati ca scrisul ba e adunat, ba despartit si ca nu sunt spatii intre fraze, dar nu stiu ce are de nu ma lasa sa le apropii sau sa pun space.. Sorry! ^.^
11 gânduri despre „Leapsa Liebster si Premiu :)

  1. leapsa! thank you so much! :D Si nu pot sa nu remarc ca ai recomanda „Sa ucizi o pasare cantatoare” – mi-a placut atat de mult cartea aia si totusi nu am mai gasit pe nimeni altcineva care sa imi impartaseasca parerea.

      • Eu am citit To Kill a Mockingbird relativ tarziu – anul trecut. Mi-a placut foarte mult, pentru ca ar fi fost foarte usor sa faci cartea aia deprimanta si violenta, dar asa cum a fost scrisa, parea doar bittersweet si sincera. imi pare rau ca Harper Lee nu a mai scris altceva, pentru ca mi-ar fi placut sa citesc. :D

        Am vazut ca iti place Jane Austen. :D Ai incercat sa citesti Persuasiune? Cred ca aia a fost cartea mea preferata de la ea, chiar daca nimeni nu pare sa stie de ea. :))

      • O sa o citesc, cred ca o am acasa :D.
        De Austen am citit Mandrie si Prejudecata, Ratiune si simtire, Emma si Manastirea Northanger :).. deci pot sa spun ca sunt fana :D
        Cam despre ce este vorba in Persuasiune? ;;)

      • Eu am citit toate cartile lui Jane Austen, dar nu se poate spune ca sunt neaparat fana. Nu stiu, parca am tot simtit nevoia sa le citesc, chiar daca nu am avut nici un fel de sentimente profunde fata de cartile alea. Persuasiune, though, mi-a placut mai mult decat celelalte.

        E despre o fata foarte bogata care se indragosteste de un baiat mult mai sarac decat ea. Ea se logodeste cu el pentru ca il iubeste sincer, dar se lasa convinsa de familie sa rupa logodna. El pleaca pe mare, cu inima franta, timp de 8 ani. Ea nu se casatoreste cu nimeni in timpul asta, pentru ca tot se gandeste la el. Povestea propriu zisa incepe atunci cand el se intoarce de pe mare, 8 ani mai tarziu, Capitan, mult mai bogat decat a fost familia ei vreodata, si pare sa vrea sa se casatoreasca cu altcineva. :-?

        Uite, iti dau si unul din citatele mele preferate din cartea aia. :D

        „You pierce my soul. I am half agony, half hope. Tell me not that I am too late, that such precious feelings are gone for ever. I offer myself to you again with a heart even more your own than when you almost broke it, eight and a half years ago. Dare not say that a man forgets sooner than woman, that his love has an earlier death. I have loved none but you. Unjust I may have been, weak and resentful I have been, but never inconstant.”

      • :D incearca. poate o sa iti placa. Chiar daca nu imi plac mie in general ploturile lui draga de Jane Austen, nu pot sa nu apreciez declaratiile de dragoste atat de frumos formulate.

Lasă un răspuns

