Leapsa muzicala & Update #2 :)

Salut :D

Am primit acum cateva zile o leapsa muzicala de la Nya, in care trebuie sa punem piese la nimereala de pe I-pod/ MP3 etc pentru diferite situatii in timp de apocalipsa ..

Eu am sa fac o lista cu cateva din piesele mele favorite, pentru ca nu imi plac piese de pe I-pod si am sa folosesc Random.org pe post de Shuffle :). Deci, lista e aleatorie si nu corespunde cu intrebarile.

1. Lady Gaga – Bad Romance 2. Big Bang – Monster 3. Lana del Rey – Born to die 4. One Direction – Gotta be you 5. Connect-R – Vara nu dorm :)) 6. Gotye – Somebody I used to Know 7. LMFAO – Party Rock Anthem 8. Gym Class Heroes – The Fighter 9. Adele – Set fire to rain 10. Carly Rae Jepsen – Call me maybe

 1. First song is the overall theme for the Apocalypse.

3. Lana del Rey – Born to die

 

2. Second song in what plays when you kill your first zombie.

6. Gotye – Somebody I used to Know

3. Third song plays when getting chased by a horde.

7. LMFAO – Party Rock Anthem

 

4. Forth song plays when you have to kill your loved one.

2. Big Bang – Monster

5. Fifth song plays when you find a group of survivors.

4. One Direction – Gotta be you

 6. Sixth song plays when you meet a new love interest.

10. Carly Rae Jepsen – Call me maybe

7. Seventh song plays when you to make a final stand. 

5. Connect-R – Vara nu dorm

8. Eight song plays when you think you`ve survived it all.

9. Adele – Set fire to rain

9. Ninth song plays when you discover a bite mark on you. 

1. Lady Gaga – Bad Romance

10. Tenth song plays over the end credits.

8. Gym Class Heroes – The Fighter

Marea majoritate se potrivesc destul de bine :D. Mai ales prima, a sasea si ultima :))…

Dau leapsa mai departe tuturor celor care o vor si celor care nu au facut-o deja :).

Am vrut sa va mai zic ca pe blogul CuddleWeather se tine un concurs cu semne de carte si mai aveti timp pana maine (cred) sa participati.

Maine postez recenzia la „Eve”, care pana la urma mi-a placut destul de mult si tot maine am sa postez si recenzia la „Ritualul”, primul volum din seria „Cercul Secret”, care mi s-a parut dragutica si pe care am papat-o intr-o zi :D

Emm .. ce sa va mai zic. Scuze pentru inactivitate. Motivul a fost acelasi ca si data trecuta: Pretty Little Liars :D. Jur ca serialul asta se bestializeaza cu fiecare episod… e absolut superb si sper ca o sa citesc si cartile intr-o buna zi .. cu soare :).

Cam atat, ne vedem maine cu recenzile, dar inainte, va las o piesa pe care am tot ascultat-o zilele astea :)

<3

14 gânduri despre „Leapsa muzicala & Update #2 :)

Lasă un răspuns

