Update #1 – 05.07.2012

Sa va indulceasca ziua

Salut :)

Happy to be here again.

M-am gandit sa fac o noua categorie si anume … Update-uri. Adica, aici o sa scriu cam ce se intampla prin ma life, ce urmeaza sa postez, chestii. Mi-a venit ideea asta pentru ca vroiam sa postez ceva, dar n-aveam chef de recenzii sau lepse. :D

Pai, primul lucru ar fii sa va anunt ca am postat – intr-un sfarsit- pe pagina cu „Listute :)” si sper ca o sa va uitati si p-acolo.

Al doilea anunt ar fii ca urmeaza un potopel de recenzii, de sambata sau duminica. Dar, daca nu de atunci, atunci sigur de luni, caci atunci ma duc la bunica si am net acolo. O sa fac recenzie la : „Eve” de Anna Carey, „Jocurile foamei” (vol. 1) de Suzanne Collins, „Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis si sper ca pana atunci sa termin „Divergent” de Veronica Roth si „Chimie Perfecta” de Simone Elkeles care pana acum e minunata :). Siiiii .. poate postez si povestioara la care lucrez. Macar primul capitol.

Asa .. si acum sa fac si o recomandare muzicala si .. una de serial.. ambele coreene :D.

Ar fi: minunatia asta de piesa K-Pop, pe care o adooooor ..  Si tipii sunt asa de draguuuuuutii si au niste patratele..  :))). Sper ca n-o sa ma injurati pentru piesa, mie imi place si sper ca si voua, desi nu stiu cati/cate de pe aici sunteti cu K-Pop-ul, dar daca sunteti mi-ar placea sa vorbim despre acest subiect, iar daca nu sunteti, nu ezitati sa incepeti sa ascultati:

Ps: Nu va luati voi dupa clip.. O fi el fricky, dar piesa e bestiala. Trust me.

Boom-shakalaka ;)

Iar, ca Korean Dramas v-as recomanda urmatoarele. Le-am linkuit daca vreti sa va uitati online. :)

1. Take care of the Young Lady

2. My Girl

3. Cel pe care-l urmaresc acum si care-mi place la nebunie : Boys over flowers

Ce sa va mai spun?

Cam atat pe azi :)

Va pup :*

7 gânduri despre „Update #1 – 05.07.2012

  1. Bună!
    Acum ţi-am descoperit blogul şi vreau să spun că îmi place la nebunie stilul tău şi felul cum abordezi lucrurile!
    Te voi urmări cu siguranţă de acum înainte,ai un blog frumos!:)

  2. Fan Coreea? Prezent! :3 Păi, legat de capitolul muzică, nu prea îmi place BigBang, nu știu de ce. :-? În schimb îmi plac T-ara, 2NE1, SNSD, Shinee, B2ST & Bang Yong Guk and co. (:
    Și legat de drame, eu momentan mă uit la Shining Inheritance, și e așa de.. „ uau ”. Chiar îmi place. Ooo, și îți mai recomand și Dream High, în caz că nu l-ai văzut deja. :-”

Lasă un răspuns

