Leapsa, maraton & PLL

Salut :)

It’s been a while .. stiu :”>. Imi pare rau ca nu am postat, dar in ultimele 4 zile m-am uitat non-stop la minunata si magnifica serie „Pretty Little Liars”. Nici nu pot sa descriu in cuvinte cat de tare-mi place .. are de toate si e atat de interesanta. Am ajuns la sezonul 2 episodul 3 si e foarte palpitant :)).

Am primit zilele astea o leapsa de la Vero si mi s-a parut destul de interesanta asa ca m-am gandit sa o fac.

1.Scrie primul personaj care iti trece prin minte si din ce carte vine:

Jane – „Mandrie si prejudecata” (de Jane Austen)

2.Scrie primul titlu de carte care iti trece prin minte:

„Placinta e dulce la sfarsit” (de Alan Bradley)

3.Scrie primul autor care iti vine in minte:

Richelle Mead

4.Scrie titlul ultimei cartii citite:

„Eve” (de Anna Carey)

5.Scrie personajul favorit din cartea de la numarul 4 si caracterizeaza-l/o intr-un cuvant:

Caleb – curajos

6.Scrie titlul cartii pe care ai vrea sa o citesti:

Hmm .. „Chimie perfecta” (de Simone Elkeles)

7.Scrie unul din lucrurile pe care ai vrea sa le realizezi vara asta:

I wanna have fun :)).

O dau tuturor celor care citesc aceasta postare si celor care si-o doresc si nu au facut-o.

Well, am vazut ca pe blogosfera circula chestia asta cu maratonul de citit si m-am gandit sa fac si eu :). Deci la:

22:00 – Termin „Eve”

23:00 – Termin „Nu plange sub clar de luna”

00:00 – Incep „Chimie Perfecta”

00:30 – Ma uit la PLL :D

Si urmeaza recenzii la „Eve” si la „Nu plange sub clar de luna” deci sa fiti pe faza :D.

Asa, si inca un anunt, blogul e in constructie .. probabil de azi am sa incep si cred ca am sa modific destul de multe chestii. :)

Pupici :*

8 gânduri despre „Leapsa, maraton & PLL

  1. o să şterpelesc şi eu leapşa când ajung acăsică :)) eu de PLL m-am lăsat (cu greu) după 3 episoade ptr că vreau să citesc mai întâi cărţile :D
    abia aştept să văd ce schimbări aduci :x nu uita eu sunt pro orice :x

  2. Daca acuma te incanta pll, sa vezi cand se complica si mai mult lucrurile si se apropie de dezvaluirea lui A…cand ajungi dincolo de jumatatea celui de al doilea sezon o sa incepi sa ai palpitatii :)) ca sa nu mai zic ca sunt niste episoade foarte scary in al treilea sezon :X E superb serialul!

Lasă un răspuns

