„Cele 13 motive” de Jay Asher (recenzie) + sporovaiala

Hello. :)

Long time no see :D

Ce mai faceti? A venit vacanta .. in sfarsit !! <3 <3

Azi m-am gandit sa fac o recenzie si sper sa iasa mai bine decat prostia pe care am vrut sa o postez vineri, adica recenzia la Jocurile Foamei … Si apoi am sa sporovaiesc un pic, dar la sfarsit, sa nu va tin in introducere cu tot felu’. :)

„Cele 13 motive” de Jay Asher

Nu poţi privi viitorul
Nu te poţi întoarce în trecut
Poţi afla secretul doar
…apăsând butonul „Play”.

CLAY JENSEN nu vrea să ştie nimic despre casetele pe care le-a înregistrat Hannah Baker. Hannah a murit. Şi secretele ei ar trebui îngropate odată cu ea.
Dar vocea acesteia îi spune că numele lui se regăseşte pe casete – şi că, într-un fel, el este responsabil de moartea ei.
Pe tot parcursul nopţii, Clay ascultă înregistrările. Merge pe urmele indicaţiilor lăsate de Hannah, prin orăşelul în care locuieşte… şi ceea ce descoperă îi va schimba viaţa pentru totdeauna.

Deci, Hannah Baker s-a sinucis.

Si in urma ei a lasat 7 casete .. pe care a inregistrat motivele pentru care a facut-o, iar Clay Jensen este unul dintre motive. Si baiatul se simte vinovat, pentru ca stie ca ar fi putut incerca sa se apropie de ea mai tare si ar fi facut-o, daca ar fi stiut din timp ce ar fi urmat sa se intample…De-alungul noptii, in timp ce asculta casetele, Clay simte furie, dezgust, ura si cate mai cate .. dar nu pentru Hannah, ci pentru ce a indurat ea din partea oamenilor.

Jay Asher a reusit cu adevarat sa creeze o carte superba. O carte care-ti ramane intiparita in minte, o carte care ne da o lectie de viata: Sa ne gandim intotdeauna daca actiunile noastre ar putea afecta pe cineva.

Mi-ar fi placut sa ma transpun mai mult in emotiile lui Clay, pentru ca nu mi se pare ca am inteles legatura dintre el si Hannah si tocmai de aceea am sa o recitesc.

Dar totusi, mie mi-a placut cartea. A fost destul de usor de citit pentru ca felul autoarei de a scrie a parut atat de firesc si limpede. A stiut sa exprime sentimentele personajelor si sa-i caracterizeze diferit. Dar, cum am mai spus, as vrea s-o recitesc :)

Dar, cel mai mult mi-a placut sfarsitul, a fost superb … desi mi-a cam trebuit sa ma prind de ce e atat de superb :D. Pare neincheiata cartea, dar nu,nu mai are nevoie de o continuare, faptul ca Clay i-a strigat numele unei fete singuratice ca Hannah, unei fete indragostite de Clay ca Hannah spune mai multe decat orice continuare.

Nota: 5/5

Mda, acum sa trecem la sporovaiala :D

Deci a venit vacanta!!! :) Si a venit si cu un premiu ce mi-a luminat zilele… nu credeam ca o sa primesc vreodata asa o frumusete si ii multumesc din tot sufletelul meu lui Adry pentru asta <3 <3

Si il dau mai departe tuturor blogurilor pe care le urmaresc cu placere si care-mi plac din toate punctele de vedere: Adry, Anna, DrawwingwordsInabookshelfNiahara, Rose, Roxtao, SayukiVanillamiki si Vero .. si sper ca nu am uitat pe nimeni, dar daca da, o sa va adaug :).

Siiii .. au aparut copertele la Destroy me si Unravel me !!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 dar, probabil stiti deja .. :D

Oricum, acestea sunt:

Si sunt atat de frumoase, ca nu mai am rabdare :(. Si volumul 1.5 .. omg! Totul scris din perspectiva lui Warner <3 <3 .. Si cum spune pe coperta: „She will chose me” .. vaaaaai <3

Ps: Zilele astea o sa fac un tag ce l-am primit de la Vero si dupa, o sa fac listute : Summer Reads, Summer Resolutions, Favorite Book Videos … chestii :D

Iar, pe-aici pe la sfarsitul postului, am sa pun si o piesa .. pe care o ascult de cel putin 15 ori pe zi :”>. E cantata de un membru 1D si e aceasta: http://www.youtube.com/watch?v=ZuwTY4gqu0Y si o ador :*

Va pup :*

Patricia

13 gânduri despre „„Cele 13 motive” de Jay Asher (recenzie) + sporovaiala

  1. Mersi mult Patri :*:*:* uite chiar mă bucur că am reuşit să mai prind net :)) când revin din mini-vacanţa la ţară îţi mai pregătesc o surpriză :*:*:*

    ps: şi mie mi-a plăcut mult de tot cartea, chiar mi se pare că a fost printre primele recenzii :-? îmi place recenzia <3 scurtă şi la obiect :* felicitări :*:*

  2. Mulțumesc mult pentru premiu! Trebuie să menționez, iar, că te pricepi la recenzii. Rău de tot! :X
    Și mie mi-a plăcut cartea și-mi pare super rău că nu are o continuare.. dar poate Jay se decide să mai scrie :o3

  3. Cele 13 motive e o carte superba, si ai dreptate sfarsitul arata faptul ca el o va ajuta pe acea fata, va vorbi cu ea si nu se va mai repeta niciodata povestea Hannei.

  4. ok…imi place ce ai scris tuaici, deci sa vedem..a da ..cele 13 motive pentru mine a insemnat mult, m-a deranjat prostia facuta de Hannah , de-a invinovatii pe toata lumea pentru declikul ei mintal..in cazul unei sinucideri nu exista criminali si totusi comportamentul colegilor ei m-a umplut de dezgust …Clay..el chiar nu avea ce cauta aolo si ttusi e cel care a suferit cel mai tare …finalul puf..ma asteptam din clipa in clipa sa intre hannah pe usa si sa zica, frierilor v-am facut-o ..dar nu a fost asa ….totusi finalul ramane unul deschis …

Lasă un răspuns

