Program de vara & Parerea mea despre concursurile online (2 tags)

Buna! :)

Am primit o leapsa de la VanillaMiki si una de la Roxtao.

1.Summer program

Prima data am sa fug cu viteza luminii si am sa-i infig o tepusa in inima strigoiului ala blond si netrebnic pentru ca a indraznit sa faca ce a facut.(Academia Vampirilor-Atingerea Umbrei). Apoi, dupa ce-mi primesc semnu’ Molnija am sa-i fac in ciuda lui Rose :)) si am sa plec impreuna cu ea pana-n Rusia sa vizitam rudele lui Dimitri…

Si dupa ce fac asta, o sa-mi pierd vremea prin Mercy Falls in asteptarea transformarii lui Sam in om si am sa-mi gasesc primul jooob!! Unde? Ghici?La magazinul de muzica a lui Sam.. Sac..sac..sac =)). Dar, n-o sa vindem prea multe pentru ca eu ma voi holba la Sam, iar Sam se va holba la Grace. Halal job part-time:(.

Next .. Hmm, cred ca o sa-i tin companie lui Juliette si am sa incerc sa-l conving pe Warner ca am si eu o putere de-asta ciudata si totodata am sa incerc sa-l luminez spunandu-i ca rebelii=nice guys si ca mai bine ar folosi puterea Juliettei sa-l omoare pe tatal lui nu pe aia buni .. :D. Dar, apoi am sa ies de printre cuvinte si am sa o intreb pe autoare de ce nu pune si ea virgule ca un om normal …(poate ati observat ca sunt unele fragmente in care nu prea exista virgule).

Dupa, ma voi duce la un bal alaturi de surorile Bennet pentru ca abia astept sa port una din rochile alea superbe.Si apoi voi trece la lucruri serioase si ii voi certa pe Mr.Darcy pentru ca e prea plin de prejudecati (omule, relax relax ) si pe Lizzie pentru ca e prea mandra :).

Iar, pe la sfarsitu’ lui august o sa dau fuga pana la Hogwarts ( ca nah, restu’ europenilor incep scoala p-atunci) si am sa asist la ore de Transfigurari, Potiuni, Farmece si Ierbologie. O sa trandavesc cu Harry, Ron si Hermione si noaptea am sa imprumut Pelerina Invizibila si am sa vizitez toate casele, mai ales Ochi-de-Soim, casa mea de suflet.

Deci, da… asta este programul meu de vara :D.

2.Parerea mea despre concursurile online

Well, eu nu am participat la concursuri, doar la cel fulger organizat de Rose si nu mi-a placut pentru ca de la ora 19:30 pana la momentului postarii am dat F5 din 5 in 5 secunde :)))).Si eram toata agitata si nu ma dezlipeam de calculator :D.

Concursurile de creatii mi se pare ok, atata timp cat sunt pe grupe si castigatorul este ales de un juriu.

Concursurile prin tragere la sort sunt cred ca destul de corecte asta daca sunt facute prin random.org sau alte cele. Cu bilete, nu stiu … s-ar putea ca organizatorul sa dea premiul unui prieten sau unui concurent care de fapt este Omul Invizibil …

Apoi, concursurile de fidelitate … Serios? Nici nu vreau sa comentez …

Iar, nu in ultimul rand … concursurile cu votare/poll. Mi se par WOW!!De obicei castigator este cel cu cei mai multi prieteni pe Facebook, care deja s-au obisnuita sa spuna : Please, da un like aici.

Oricum, voi participa la mai multe concursuri in viitor si cred ca voi face un updated tag cand voi stii cu adevarat cum este. Dar pana atunci asta este parerea mea. :D

Have a nice day! :*

Patricia :)

7 gânduri despre „Program de vara & Parerea mea despre concursurile online (2 tags)

Lasă un răspuns

